Fotoshoot

Gisteren kwam de getalenteerde Margareth Sikkens, met haar prachtige blog MAGGIE, foto's maken van ons en ons huis. Super leuk om eens mee te maken! Het was een heel gezellige middag en het is fijn om zulke mooie foto's te hebben met goede lichtinval. Hieronder volgen een aantal van die plaatjes. Op deze foto's krijg je een kijkje in ons leventje. Heb je gelijk een idee wie er achter deze blog zit ;).
Margareth heeft een heleboel mooie plaatjes geschoten, dus de komende tijd zal ik veel mooie blogposts kunnen maken. Ik ben haar heel dankbaar!









Liefs, Milou 

Reacties

  1. Hele mooie foto's! Ik ben benieuwd naar de rest :)
    Fijne zondag..xo Charly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je heel blij bent met de foto's. Super mooie kast heb je ook!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je jouw foto's met ons deelt. Ben erg nieuwsgierig naar meerdere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten