DDW 2014

Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan de Dutch Design Week. Wat een inspiratie! 
Nu ben ik aan het 'live bloggen' vanuit café Coffeelovers. Ik denk dat ik het allemaal thuis even moet laten bezinken, dus nu is er vooral een blog met fijne foto's die ik gemaakt heb ik bij Piet Hein Eek. Het stond al heel lang op mijn lijstje om daar eens heen te gaan & het was absoluut de moeite waard!
Alleen voor de ruimtes en het gebouw is het fijn om eens een kijkje te nemen. Om jullie een indruk te geven zal ik jullie daar even mee doorheen nemen. 
Een meer uitgebreide blog volgt nog! Voor nu alvast veel kijkplezier :)





Liefs, Milou





Reacties

  1. Mooie foto's Milou! Ben erg benieuwd naar de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Ik ben benieuwd naar je de rest!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's en wat een bom vol inspiratie!
    Heerlijk om hier van mee te genieten.
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien Milou! Wat is die lamp op de laatste foto tof. Ik ga binnenkort nog maar eens terug voor alleen Piet Hein Eek denk ik. Het was leuk om je te ontmoeten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Milou!
    Oeh wat wilde ik veel kopen bij Piet Hein Eek.. Snel maar een keer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die grijze stoel op het laatst vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten