Interior ABC: C is for Comfort

Volgens mij valt de nieuwe categorie 'Interior ABC' goed in de smaak, daarom ga ik vandaag verder met de C!

C is for Comfort
Als ik denk aan de letter 'C' vind ik dat deze in ons huis het meest terugkomt in de vorm van 'comfort'. Ik vind het erg belangrijk dat een interieur comfortabel is. Strak design vind ik prachtig, maar zelf combineer ik dat liever met zachte, warme materialen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan fluwelen of gebreide kussenhoezen, een fijn plaid of een hoogpolig vloerkleed.

Wat is er nou fijner dan je te kunnen nestelen op je bank, onder een plaid met een kop thee én een goed boek bij de hand? Alleen een knisperend vuurtje in de open haard ontbreekt nog.
Als je het (net zoals ik) moet doen met een 'gewone' kachel, steek dan lekker veel kaarsjes aan. Met het comfortabel maken van je huis hoef je je natuurlijk niet alleen te beperken tot je bank, maak andere zitplekken in huis ook knus door er schapen- of rendiervachten overheen te leggen. Om het helemaal cosy te maken gooi je natuurlijk ook een mooi plaid over je bed!

Hieronder zie je hoe ik comfort terug laat komen in onze woonkamer!








Het grijze plaid en zwarte kussenhoesje met motief zijn van H&M Home
De zwarte theepot kocht ik bij de Xenos. Het Kinfolk magazine (een echte aanrader!) kocht ik online op Bol.com. De schapenvacht heeft een afwijkende vorm en kon ik daarom voor een geschikte prijs kopen bij Noorderhoeve.com

De andere letters van het 'Interior ABC' vind je hier:


English Summary:
This is the third blogpost in the new category 'Interior ABC'. In this category I show you in which way you can recognize the letters of the alphabet in my home. 

C is for Comfort
The letter 'C' can be found in 'Comfort', which you can find in and around my home. I love to use warm and rich materials, to make my house as comfortable as possible. I love to sit on my couch covered by my grey blanket, in good company of a book and a cup of tea. I also use a sheepskin to make a chair a nice place to sit down and relax. 




Reacties

  1. Het ziet er knus en gezellig uit Milou!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supertoffe site van die schapenvachten! Ben net op zoek naar een mooie nieuwe. Het is redelijk bij mij in de buurt, dus ik ga zeker een keer kijken! Thanks daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's , leuke rubriek! Ik ben benieuwd waar je je bank vandaan hebt, ik zoek ook zo'n soort n.l.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die theepot! Ik zie hem al vaker in woonbladen enzo maar ik kan er niet achter komen waar die van is en hoeveel hij kost! Daar kun jij me vast bij helpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's Milou! Comfort is inderdaad erg belangrijk. Ik zoek op het moment naar mooie eetkamerstoelen, die ook nog eens comfortabel zijn... En dat valt niet mee, als je ook nog eens betaalbare wilt ;-)
    Wat wordt je beertje al groot! Mooie hond is het.
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! En mooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten