Kerst bij ons thuis!

Volledig in de stijl van de kersttafel styling (zie hiervoor mijn vorige blogpost 'Scandinavische kersttafel styling'), heb ik de Scandinavische kerstsfeer helemaal doorgevoerd in ons huis.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de kleuren zwart en wit, en grafische- en gouden details.
Omdat ik veel thuis ben, kunnen elke dag de lichtjes gezellig aan en met die korte dagen is dat nu éxtra gezellig!

Ik hield de versiering vrij eenvoudig dit jaar. De gouden kerstballen van Bloomingville, die ik kocht bij Livvlifestyle en de zwarte 3d ornamenten van House Doctor (gekocht bij At home living) zijn eigenlijk de enige nieuwe toevoegingen. Ook maakte ik zelf diamanten hangers met een marmerlook. Een werkbeschrijving hiervan vind je op de facebookpagina van 'Van het kastje naar de muur.'.
De kerstboom staat in een waszak van House Doctor. De witte ster kocht ik bij Eigen in Zwolle en het zwart witte inpakpapier met boompjesmotief (in de lijst op het televisiedressoir) is ontworpen door Jurianne Matter.
Oh.. en een boompje (horende bij zo'n kerstdorpje van het tuincentrum) op een VW-busje kon natuurlijk niet ontbreken!

Ik blijf het natuurlijk leuk vinden om gedurende de week dingetjes weer een ander plekje te geven (ja ook de kerstspullen). Het kan dus zomaar zijn dat het volgende week weer wat anders staat ;).
Maar de basis blijft natuurlijk. Kijk je mee?






  



English summary:
This is the way I decorated our house for Christmas. I bought a few new items and made some myself. As always, I used my favorite colours, to create a cosy Christmas home!






Reacties