Interior ABC: F is for Feathers

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blogpost plaatste. Omdat mijn gezondheid het momenteel niet altijd toelaat, kom ik minder vaak aan bloggen toe dan ik zou willen. Dat betekent niet dat ik niet genoeg ideeën heb, maar eigenlijk wel dat ik heel weinig energie heb. Zoals ik eerder al aangaf word ik heel blij van kleine dingen, dus als het lukt investeer ik graag in mijn blog. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor! 
Dat gezegd hebbende, ga ik graag verder met de volgende letter in de categorie 'Interior ABC'. Vandaag is het de beurt aan de letter 'F'!

Ben je benieuwd naar de andere blogposts binnen deze categorie? Klik dan op het label onderaan deze post! 

F is for feathers
Voor een aantal fotolijsten zocht ik nog een nieuwe vulling. Toen ik daarvoor inspiratie opdeed op instagram & pinterest, zag ik verschillende plaatjes voorbij komen met ingelijste veren die ter decoratie opgehangen waren. Dat wilde ik ook!
Op marktplaats zocht ik daarom naar fazant- en kalkoenveren en kon ik ze voor een fijn prijsje kopen. Ik gebruikte wit papier als achtergrond en op die manier zijn deze veren nu de nieuwe (goedkope) invulling van de lijsten.
De veren passen mooi bij de bohemian/wereldse trend, waar het gebruik van natuurlijke materialen, planten en spullen met een verhaal centraal staat. Ik vond ze daarom goed passen bij ons interieur en koos ervoor om er een kast op de slaapkamer mee af te stylen. Op die manier is de trend nu in ons hele huis mooi doorgetrokken. 












English summary:
This is a new blogpost in the category 'Interior ABC', with this time: 'F is for Feathers'. If you want to see the other blogposts in this category, just click the label at the bottom of this post. 
I bought some pheasant- and turkeyfeathers to fill some empty pictureframes with. They go well with our interior and the bohemian/worldly trend. I used the frames to style a cabinet in our bedroom. 


Reacties

  1. Wat een geweldige invulling van je schilderijlijsten! Heel erg mooi! Fijn dat je weer een berichtje kon posten! Ik geniet ook enorm van je berichten! Sterkte met je gezondheid!

    Groetjes Cindy
    woon-geluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Vooral de grotere, zijn dat de fazantveren? Ik heb ze ook gezien in een fotolijst tussen twee plaatjes glas, zodat je de muur er doorheen ziet zeg maar. Ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie post weer. Dank je wel voor je inspiratie!
    Sterkte met je gezondheid! Hopelijk krijg je steeds meer energie!
    Take care! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten