Preview: ons huis in de vtwonen!

Ik sta in een blad! En niet zomaar een blad... de vtwonen! Het is eigenlijk gewoon een droom die uitkomt. Zo SUPER leuk!
Vandaag ploft het magazine bij abonnees op de mat en vanaf dinsdag is het in de winkels te vinden. 
In het najaar kwamen Hans Mossel en Sabine Burkunk van Buro Binnenhuis langs om foto's te maken van ons huis en op deze foto's zie je af en toe mijn tekeningen ook al voorbij komen (zie je Sad Mr.Bear?). Om jullie alvast nieuwsgierig te maken naar de reportage laat ik een aantal foto's zien, die tijdens de shoot gemaakt zijn en grijp ik de kans aan om mijn eigen kaarten- en posterlijn nogmaals in het zonnetje te zetten. 

Ben je benieuwd naar meer foto's? Bekijk dan dus de vtwonen van de maand juli! Meer info over mijn eigen lijn vind je onderaan deze post!

Hans Mossel - Buro Binnenhuis

Hans Mossel - Buro Binnenhuis
Hans Mossel - Buro Binnenhuis
Hans Mossel - Buro Binnenhuis
Poster Fern A4 poster
Mr.Bison - Sad Mr.Bear - Grumpy Mr.Bear - Mr.Bear in half -  A6 ansichtkaarten
Sad Mr.Bear A4 poster - Plant A6 ansichtkaart

Mr.Bear in half A4 poster - Stripey Mr.Bear A6 ansichtkaart

Feathers - Fern - Grumpy Mr.Bear A6 ansichtkaart
Mr.Bison - Plant A4 poster
Fern - Plant A4 poster

Zou je graag kaarten of posters bij mij willen bestellen? Stuur dan een mail naar vanhetkastjenaardemuur@live.nl. De kaarten kosten €2,95 per stuk en de posters €9,95. Alle tekeningen zijn door mij met de hand getekend met fineliners of potloden. Zowel de kaarten als de posters zijn gedrukt op 300 grams sulfaatkarton en zijn van hoogwaardige kwaliteit. 
Voor sets of grotere hoeveelheden hanteer ik aangepaste prijzen (wholesale is ook mogelijk!). 
Klik op onderstaande blogposts om een overzicht te krijgen welke kaarten en posters er te bestellen zijn:



Reacties

  1. Heel gaaf, Milou! Ik koop eigenlijk nooit de VT-wonen, maar in de maand juli dus wel..:)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de reportage vanmiddag gelezen in de VT Wonen, supergaaf!! En verdiend, je hebt gewoon een geweldig huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd! Ik koop VT Wonen altijd dus ik zal hem wel langs zien komen!
    Het staat bij mij ook wel op mijn Bucket List om ooit met mijn huis in een woonblad te staan :) Al moeten we dan toch echt nog een poosje doorklussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf Milou! Super mooie foto's in de VT wonen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne leefruimte! En je tekeningen passen helemaal in je inrichting! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "The community of readers and commenters on this blog is so supportive and engaging. It's a testament to the welcoming atmosphere the author has created."
    how old do you have to work at walmart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. "The author's ability to break down complex topics into digestible pieces is a skill I greatly admire. It makes learning so much more enjoyable."
    https://tryvoucher.com/blog/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten