GIVEAWAY: Kerstster van Stoer Metaal



Met kerst versier ik naast de boom, ook graag andere hoekjes in huis. Ik heb de televisiekast versierd met huisjes, boompjes en sterren. Aan de schroef, waar normaal de klok hangt, hangt nu een mooie ijzeren ster gemaakt door Stoer Metaal. Deze ster geeft een stoer randje aan de kerstsfeer in ons huis.
En het leuke is, ik mag er 1 weggeven! Onderaan deze blogpost lees je hoe je mee kunt doen. 


 


Deze ijzeren, metaalkleurige ster is 40 centimeter doorsnee. Lekker groot dus, en daardoor extra opvallend (en stoer!). Er is ook nog een kleinere variant op deze ster, maar ik mag in dit geval de grote versie weggeven. 









Hoe doe je mee?

1. Volg Stoer Metaal op instagram en/of op facebook

2. Volg mij op instagram en/of op facebook

3. Deel een foto uit deze blogpost op instagram of de link naar deze blogpost op facebook met de hashtag #stoermetaalmilou. Je mag er ook voor kiezen om te laten zien waar je de ster een plekje zou willen geven. Vergeet ons niet te te taggen, zodat we je deelname terug kunnen vinden. 

Deelnemen kan tot en met 16 december. De dag erna maak ik de winnaar bekend. 

Veel succes! :)

Reacties

  1. Wat leuk zeg. Zo zie je maar dat je ontzettend veel kan maken van metaal, als je maar creatief bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten