FAQ: vragen over ons interieur

Het leek mij wel weer eens tijd worden voor een nieuwe 'FAQ', waarin ik veelgestelde vragen over ons interieur behandel. Ik krijg namelijk regelmatig mailtjes waarin dezelfde vragen naar voren komen. Om jullie niet onnodig te laten wachten op mijn antwoord, heb ik dit overzicht gemaakt.
Lees je mee? Misschien staat jouw vraag er wel tussen!


Waar komt de eettafel vandaan?


Onze eettafel is gemaakt door mijn vader. Hij maakte deze van vurenhout en in een formaat van 140 centimeter doorsnee. Het was een verjaardagscadeau, waar ik nog iedere dag heel erg blij mee ben. Mocht je nu zelf ook zo'n tafel willen, dan mag je mij altijd een mailtje sturen. Ik zal dan zorgen dat dit mailtje bij mijn vader terecht komt. Hij vindt het heel leuk om te klussen en wil, naast zijn drukke baan, soms ook wel tijd maken om nog zo'n tafel te maken. ;)


Hebben jullie een echte houten vloer?
Onze vloer is inderdaad gemaakt van hout. Eikenhout om precies te zijn. De vloer is van het merk Hollandsche vloeren, uitgevoerd in het type 'Amerongen' en bevalt ons zeer goed.
De vloer heeft een matte uitstraling en is erg onderhoudsvriendelijk. Je ziet er bijna niks op en is ook nog eens de oersterk. Hoewel onze hond Beer er eigenlijk iedere dag wel uitvoerig op speelt, is er amper nog een krasje op te zien.

Waar vind ik jullie bank & is deze echt wel comfortabel?

De bank is zeker comfortabel! Het is type Edna van Sofacompany uitgevoerd in de stof 'Fabio stone'. We hebben de bank nu iets meer dan een jaar en hij zit nog steeds erg goed. Ook blijft de stof mooi. Ik ben ook nog steeds blij met het model en de retrovibe die deze bank uitstraalt.

In welke winkel kan ik jullie televisiemeubel kopen?

Op deze foto zie je de rechterhelft van het televisiemeubel. Aan de linkerkant staat de tv en de boxen, deze staan nergens op de foto. 
Je kunt dit televisiemeubel helaas niet in een winkel kopen, het is namelijk een uniek ontwerp. Ik heb het meubel een aantal jaren geleden zelf bedacht en het is uitgevoerd door mijn vriend en schoonvader. De kisten die eronder staan vond ik toevallig in een kringloopwinkel in Friesland. 
Het meubel is dus nergens te koop, maar een goed bod wil ik wel in overweging nemen hoor ... ;)


Waar komt de grote witte kast vandaan?

Over de witte kast heb ik eerder al een uitgebreid blogbericht geschreven. Dit bericht vind je hier.

Dit waren ze! De meestgestelde vragen van de afgelopen tijd. Mocht je nu nog een vraag of bepaalde informatie missen, laat het mij weten. Dan pas ik het aan!

Reacties