Blijmaker: Squarebirds & kortingscode



Het zijn de kleine dingen die het doen. Dat vertel ik niet alleen regelmatig hier op mijn blog, maar het is ook één van de dingen die ik belangrijk vind in het leven. Genieten van het mooie zomerweer (met gelukkig hier en daar een verkoelend briesje), weten dat er straks nog een perenijsje op mij ligt te wachten in de vriezer, zien dat die ene plant tóch weer nieuwe blaadjes krijgt, bloemen plukken langs de weg en thuis in een vaasje zetten.. veel meer heb ik echt niet nodig.

Zo word ik ook heel blij van de mooie kaartjes en houten houders, ontworpen door Roosmarijn Knijnenburg. De vogels die op de kaarten staan afgebeeld doen mij denken aan onze hond Beer, die in de bossen en op de velden graag achter de vogels (en dan met name zwaluwen) aanrent.
Don't worry, hij heeft er nog nooit één gevangen en ik denk dat dat ook niet zal gebeuren. Stiekem is hij namelijk zelfs een beetje bang voor vogels..


Maar goed, terug naar de kaarten van Roosmarijn. De serie 'squarebirds', is een ontwerp van haar hand. Deze serie bestaat uit een verzameling van verschillende vogels, die afgedrukt zijn op a5, a6 of posterformaat. De squarebirds vallen op door de gedetailleerde afwerking van met name de veren, maar ook de strakke kubus op de witte achtergrond maakt de serie extra bijzonder. Ieder exemplaar is op de computer uitgewerkt.



Wat ik extra leuk vind, is dat als je Roosmarijn op instagram volgt, ze je regelmatig bijzondere weetjes vertelt over de vogels die zij in haar ontwerpen gebruikt. Zo vertelt ze over het kuifmees (hieronder) bijvoorbeeld:


'De prachtige kuif wordt bij opwinding nog verder opgezet. Kuifmezen zijn nogal territoriale vogels die het gehele jaar in hun broedgebied verblijven.'
Op de achterkant van de kaartjes worden ook de namen van de vogels vermeld.




Naast de vogels is er ook de serie Hold it’s. Bestaand uit allemaal verschillende handgemaakte beuken kaartenhouders, staand en voor aan de wand. Om je kaart, kunstwerkje, of foto een mooie plek te geven. Ben je er na verloop van tijd aan toe om tegen iets nieuws aan te kijken? Wissel met gemak een kaart of zet een mooi vaasje op de Hold it wand met jouw favoriete bloem, zo heb je weer een ander uitzicht om van te genieten. Ook kun je ervoor kiezen om bijvoorbeeld een theelichtje in de Hold it te zetten.

 


Ben je nu enthousiast geworden en zou je ook deze kunstwerkjes in huis willen halen? Ik kan het je zeker aanraden! 
Neem een kijkje in de webshop van Roosmarijn. Bovendien mag ik je een kortingscode geven waarmee je 10% korting krijgt op je aankoop in de webshop van Roosmarijn. Gebruik daarvoor de code 'MILOUROOS'. De code is geldig t/m 9 juli 2017. Veel shopplezier! :)


Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Roosmarijn Knijnenburg. Ik heb hiervoor zelf stylingfoto's gemaakt. Op 'Van het kastje naar de Muur' deel ik mijn passie voor interieur en styling en ben ik altijd eerlijk over mijn bevindingen t.a.v. een merk of product.

Reacties