Hotspot: L'Etoile Conceptstore


Een vakantie in Schoorl is niet compleet zonder een bezoekje aan L'Etoile Conceptstore in Schoorl én in Bergen. Dat is dan ook precies wat ik tijdens onze vakantie de afgelopen twee weken regelmatig heb gedaan; even snuffelen en inspiratie opdoen in deze prachtige winkels.
De winkel in Bergen heb ik voor deze blogpost op de foto gezet, zodat jullie ook kunnen meegenieten van het fijne sfeertje aldaar. Kijk je mee?



Elisabeth Borger, de eigenaresse van L'Etoile, heeft de deuren van deze tweede vestiging net iets meer dan 8 weken geleden geopend. Daar is overigens niets aan af te zien in de winkel hoor, het ziet er allemaal tot in de puntjes verzorgd uit en ik heb meerdere rondjes gelopen om alle indrukken in mij op te kunnen nemen. 




Zoals je ziet is het interieur van de winkel overwegend wit, maar erg sfeervol aangekleed. De variatie in het aanbod aan woonaccessoires, meubels, lampen, sieraden en stationery is groot en met zorg uitgekozen.
Ook aan de styling is heel veel aandacht besteed en daarvan gaat mijn hart echt sneller kloppen. Alles ligt of hangt prachtig tentoongesteld, waardoor je het gevoel hebt naar echte kunstwerkjes te kijken als je daar rondloopt. De vriendelijke verkoopsters maken bovendien het plaatje helemaal compleet.








Ik ben overigens niet met lege handen naar huis gegaan. Zo kocht ik een mooi, groen vissenschaaltje uit de lijn van Paola Navone voor Serax. Van mijn vriend kreeg ik een doosje met papieren slingers van Sukha Amsterdam, alvast voor mijn verjaardag binnenkort. En we kochten er een cadeautje voor mijn schoonmoeder die onlangs geslaagd is voor haar opleiding. 



Op mijn wishlist zijn trouwens ook wat items beland, zoals de mooie houten stempels van À La of de gedetailleerde oorbellen en andere sieraden die ik er zag liggen. Ook spotte ik er een heel mooi geweven wandkleed, wat ik erg bijzonder vond.
Extra fijn is dat de winkel ook een webshop heeft, waardoor je ook thuis nog eens rustig een kijkje kunt nemen en in hetzelfde sfeertje kunt shoppen.



Je vindt L'Etoile Conceptstore in Bergen aan de Ruïnelaan nr. 12. Deze winkel is op de volgende tijden geopend:

Dinsdag t/m vrijdag - 10.00-17.30 uur

Zaterdag - 10.00-17.00 uur

Zondag - 13.00-16.30 uur


De vestiging in Schoorl is iets kleiner (maar zeker net zo mooi) en zit aan de Duinweg nr. 7. De openingstijden zijn:

Woensdag t/m vrijdag - 10.30-17.30 uur

Zaterdag - 10.30-17.00 uur


Laat je het weten als je bij een winkel van L'Etoile bent geweest? Dat vind ik leuk om te weten!

Reacties

  1. Hun webshop is waardeloos. Wacht al 4 weken op een bestelling die ik heb gedaan. Ze zijn telefonisch niet te bereiken, wat een ellende!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten